REVIEW: DE BARON RESORT LANGKAWI

Review oleh: Life 101

Sepanjang stay Langkawi, kitorang bermalam kat De Baron Resort....betul² dalam pekan Kuah...dak encem la suruh pilih hotel dalam pekan Kuah...senang nak shopping cekelat...kedai makan pun banyak kat sini and harga reasonable compared to Pantai Chenang...aku booking bilik kat booking.com....

Actually kan dalam pekan Kuah ni ada banyak hotel nama Baron....mula² sampai dak encem konfiden pi Baron Hotel...bangunan dia cat bendera Malaysia....hotel bajet rasanya...sekali bila tunjuk kertas yang aku print dari booking.com dorang cakap salah hotel...kahkah~   buat malu je~  >_<

So masa booking, tengok betul² details hotel korang tu ye...hihi~

Tak banyak gambar yang aku amek pasal hotel ni....sebab aku jarang melepak kat hotel....masuk bilik untuk mandi manda dan tidur malam je...selebihnya banyak beraktiviti di luar...dak encem dah selalu datang Langkawi...setiap kali ada LIMA dia mesti datang sini jaga booth aerospace UPM...dia la jadi tour guide kitorang sepanjang percutian kat sana...hehe~

Tapi aku amek gambar bilik...untuk tatapan korang yang planning nak bercuti kat Langkawi...aku rekomen korang stay de Baron Resort...very cozy ai tell yu!! ^_^








Book dengan kami

Whatsapp: 0173008344

Comments